KÄNNS i fötterna att dom inte var hemma inatt...

Alltså mina fötter! dom gör nå sjukt ont!
spräckte en fet vattenblåsa för en liten stund sen, men inte tusan blev de nå bättre, förstår inte hur jag ska kunna åg normlat idag....... så om ni ser mig och jag går lite konstigt så är det pga mina fötter! inget annat.


Blev somsagt fest igårkväll (y) vilket var mkt mkt trevligt :)
först var vi på en hudvårdsbehandling sen vare ba hem super fort och hämta grejer, så åka till monicas väns mormor ;D   haha... som bor mittemot Borgis, där förfestade vi (y) började någon gång efter 21..     hennes mormor var suuper söt! =)
sen gick vi vidare till Ida & Majsan på stan :) var där en stund sen blev det slick ;) någon gån efter 12 skulle jag tro?
slutade hos Ida & Majsan sen iaf ;))

kom hem för en timme sen, försöker vila mina fötter nu så jag kan gå.. 
ska ta bussen om 20 min till skolan så ska fixa till mig så gott det går nu.....  har fan min bag med mitt smink, min kam och min hårspray + mina skor hos eller den är inte hos någon den är fan på polhem! haha...

så jag får göra mig klar så gott det går....  kul o gå till skolan med gårdagens smink! (y)
ne nu lär jag skynda mig, berättar lite mer sen ;))


var iaf riktigt jäla kul igår ;) måste göras om snart igen! nästa torsdag ? ;) haha...



(bilden är inte från igår)


/ en mkt seg tjej, som känner att alkoholen är påväg ut ur kroppen....... hoppas alvedonerna hjälper!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0