Fest ikv igen (y)

Hahaha vilken jävla kväll det var igår, alltså ;D
ojojoj, så mkt skoj hände, och jag hade nog mest skoj på en viss persons bekostnad ;);)
berättar utförligare imorgon?
Var iaf TOMT på hangloose :'DD visste inte om jag skulle skratta eller gråta när vi kom dit :'D
var ju verkligen 100 kr bortkastat, men vad gör det om 100 år?
eftersom vi köpte biljett i veckan...
tog stämpel gick in till garderoben o såg att det var tomt så vände vi o gick vidare ;))
Fyfan Liljeqvist var full igår! men det var jag inte ensam om...  HHAHAHAHAH.


och nu är jag bakis :D som förtjänat........
men inte fan hindrar det mig inte!
För ikv äre fest igen :D (y)
Vetfan hur det ska gå? eftersom vodkan inte frestar mig ett dugg för tillfället......  uuuuh
men äh, det hinner nog ändras ;P
ska börja hos min far iaf..
sen får vi se hur kvällen fortsätter.....
har lite alternativ o välja på iaf ;)))


Hörs imon!



Nilsson förra helgen, haha! ;))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0