^^

Idag är det mammas födelsedag, hon fyller hela 50 år idag!
Så det blir kalas här hemma, klockan 15 är det sagt..  men majsan och Eva (mammas vänner) kommer hit snart och ska fixa o trixa, sen kommer väl resten runt 15 :)

Och här sitter jag, vaknade för en liten stund sen, sitter i pjamas, med världens flott hår och med ett mkt stökigt rum... ingenaning om vad jag ska ha på mig..  har inte hunnit köpt något nytt (y) känns jävligt surt, är så fruktansvärt trött på mina kläder..  men jag har ju inget val, får slänga på mig nå iaf.
Och till sist men inte minst, så har jag inte köpt någon pressent till mamma,  (y) inte orkar jag åka ner på stan och göra det heller, vet iaf inte vad jag ska köpa, hon får något sen när jag kommer på något.  Världens bästa dotter!

Ne nu ska jag försöka bli glad och vän med mamma, det är trots allt hennes dag idag...  vilket inte märks på något sätt.

Hoppas att kvällen blir bra iaf :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0