=)

Tjing pling på er där ute :)
Började somsagt 12 idag, underbart!
Enda vi gjorde då var att lyssna på Susanna när hon pratade om massa gammla ointressanta bäcker :s ruggigt tråkigt, var på väg o gå ut flera ggr..  men jag satt kvar!

20 över 1 var hon klar iaf, då slutade vi, gick o tog bussen hem, sen har jag typ suttit här..  gjorde lite tacos vid 3 :b mums!
sen vid 7 kom Yllvan o hämtade mig så åkte vi till min far en sväng :) satt där o kikade på lite tv o så..  mys :)
sen skjutsade hon hem mig för någon timme sen..  sitter bara här nu, tänkte ta o borsta gaddarna nu och krypa ner i beden :) mums vad skönt!

Börjar halv 9 imorgon..........  usch! ;/ med ett prov? fast jag har inte ens öppnat boken så det kan ju inte bli nå prov för min del.. 

Iaf så åkte min mamma o Majsan till Sthlm idag, till min moster och mina kusiner :)
så nu är jag o min lille katt ensam hemma i några dagar..  skönt :)

Ne godnatt på er =)



mktmktmkt snygg jacka vi såg inne på någon affär i Åre :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0