Det blir utgång ikv iaf.. (y) ;D

Tjing!
Vilken dag av kvalande alltså! eller haha kvalande, vad tusan är det för ord? Jag menar ju när man inte kan besämma sig.. vad heter det?
haha i alla fall, så pratade vi för någon dag sen om vi skulle ut ikväll, men inget var bestämmt, så idag skrev monk sms att vi skulle vara hos Richard ikväll, jag och 8 tjejer! då blev jag suuper taggad! (y)
sen var jag taggad ett tag, sen började jag vela, vela heter det! om jag skulle va hemma ist.. men sen blev jag tagg igen! för ett tag.. för sen blev jag suuuper trött och kände att jag skulle stanna hemma och sooova!
men så ringer Alex för en stund sen och säger att han ska komma hit snart.. och jag säger att jag tänkte vara hemma men då sa han ge dig, nu tänkte ju jag komma och så skriver precis Ida att hon vill ut! så då vare ju bara och tagga om! haha..  duschade iaf för en timme sen när jag precis var mitt i kvalet, men nu är det bestämmt alltså, nu blir det utgång!
Har nyss öppnat en skogsbär (y) Ida håller väl på snyggar till sig och Alex skulle snart ringa så ska han och Anna? komma ;D så åker vi till Richard och sen slick ;)) det låter ju mer än super!

Får väl se vart jag hamnar efter slick ;) har fått lite smaskiga alternativ och välja på iaf! haha ;D skönt!
Ne nu ska jag fortsätta med sminket ;)
Och jag ska vara pigg imorgon! för 08.30 ska jag sitta på min turism lektion (y)

Ha det så trevligt ikv, för det ska jag ha! =)




Förra gången vi var hos Richard ;))



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0