"Den rätte för Rosing" förgyller riktigt min dag..

Tjing!
Började 09.45 idag i komvux aula, vi lyssnade på en nisse som vart med om andra världskriget, det var intressant och hemskt. Sen tog jag och tjejerna lunchbuffé på asien kitchen (; sen bussen till skolan :)
var faktikst inte så farligt, vi diskuterade mest..  sen slutade vi halv 4, åkte ner på stan med matilda så kikade vi lite på kläder..  sen bussen hem :)
Suttit här mest.. eller jag har duschat och  kikade Rosing nyss ;)) och precis innan det kikade jag på förra veckans avsnitt av Rosing för det missade jag... och jag vet inte vad jag ska säga om det, haha! så fult egentligen...
och FAN VAD MIN MAN ÄR SNYGG! det är nå sjukt...  aldirg nog sett någon charmigare och snyggare.. ;) mums!
och Johan du är för klockren ;) du vet att jag diggar dig till 100! Förstår inte hur man kan vara så "oangagerad" när man är med där..  haha! att du inte sov på hotellet, HAHA! och sen allt annat, du är för skön! ;))

Känner mig lite tröttis..  tänkte bädda ner mig i sängen faktikst :)
trots att jag börjar 12.00 imorgon ;))     underbart!

Efter skolans slut ska jag shoppa med mamma ;) det vankas ju kalas på lördag ;))


Natti



Min man såklart ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0