Dåligt Brynäs!

Tusan Brynäs vann inte :(:(
Bäst dom vinner på lördag o sen måndag!
verkar som det blir hockey med far igen då? ;b
var mktmkt mys o gå och kika på matchen med min lille far :)
men en sak jag tyckte var lite onödig var att pappa köpte hockeybiljetterna för 500 kr för han o mig, 250 var..
jag menar när jag går annars betalar jag 70 ;o men ne så tyckte inte min far.. :p
haha aja fick fina platser iaf (y) såg spelaena super nära =)
och nått jag mer såg var alla mumsbitar!!
det är sjukt hur många snyggingar det finns ;))
Hockey pojkar is the shit, helt enkelt ^
HAHAHAHAHA och juste, en sak jag verkligen la märkte till på machen var fotograferna som står där spelarna sitter.. dom hade hjälm på sig :'DDDDD var så nära på att börja skratta, men försökte verkligen o stå emot, om någon såg mig måste dom trott att jag var dum i huvve som satt där o log för mig själv :'D såg så ruggigt jävla fult ut, hahah! :p


Ne nu ska jag krypa ner i beden, och läsa nya nöjesmix :D
Måste bara säga en sak, faaaaan vad jag ätit idag! och igår!
helt sjukt :s ätit på något hela dagen, illa ;o
Undra varför ? Eller det måste ju bero på kvinnoveckan som snart kommer.......
Uhh hoppas jag inte alls är hungrig på något imorgon, så det jämnar ut sig, haha..
ajjja naaatt =)

--------------
Imorgon fresten blire först hos Richard, sen Interpool och sen Hangloose ;)
peppad!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0