Bebisar & lördagen

Hallådär ute! :)
Hur mår ni?
Jag mår fint!

Jag vill ha bebisar! flera st bebisar vill jag ha! Dom är ju så sööööööööta!
Kollade nyss på "annorlunda familjer" med mamma och majsan och tusan vad sugen jag blir på att ha massa bebisar när jag ser det..  underbart det skulle vara!
Men det är ju inte precis o bara tillverka ungen o så äre klart sen, nejnej massor med planering osv och en man!
en man är det viktigaste av allt! skulle aldrig bara kunna tillverka ungen o sen inte låta ungen få någon pappa..
ne så nu ska jag leta på en man!

-------------------



Helgen löd iaf såhär, let´s dance här med flickorna i fredags, trevligt!

I lördags blev det inte alls som planerat..  men det blev bra iaf :)
Sandra kom till mig halv åtta, så poppade vi poppis och bänkade oss framför tven,
sen 9 kom Alexander & Cons så kikade vi melodifestivalen och drack alkohol :)
så var Majsan med oss åxå, och vi bjöd på shotts ;)
pratade och diskuterade och hade oss...  tiden rann iväg som vanligt.. 
Inte förens två först kollade jag på klockan o tänkte men vi ska ju till stan? ;o
men så blev inte fallet ;P en viss Persson "somnade" i min säng... I MIN SÄNG.
Och vi kunde ju inte låta henne ligga där själv, då kunade hon ju ha kvävts........
så vi struntade i stan..  sen somnade vi i soffan någongång under natten.. ^^
trevlig kväll iaf :D

Blev bara två ynka bilder under kvällen, :( haha





___________________________

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0