Bästa veckan på väldigt väldigt länge!

Hallådär ute! :)
Egentligen orkar jag inte skriva nu, men jag känner att jag ändå ska meddela att jag lever o så :)
Har hur mkt som helst och berätta egentligen..  men ingen ork finns :p
den är nog tillbaka imorgon så ska jag berätta om helgens bravader ;)

Denna vecka har varit väldigt väldigt hektisk och spännande!
riktigt bra jäla vecka :) har haft mkt skoj!
 
Men jag är iaf super nöjd med veckan som varit :) och festadendet tors, freda och lördag (ja det blev igår med!)
har varit fruktansvärt skoj ;D
somsagt skriver mer imorgon, ska lägga mig i sängen nu och soova, har verkligen noll ork för något just nu, inte ens se Rosing avsnittet som jag missade i tisdags, då är det illa, haha!
men jag klagar inte :)


Hoppas ni åxå haft en bra helg :)




Monkans lillesyster, Elvira :))) sjukt söt!



Kommentarer
Postat av: Tobias

Så ska det låta :D samma här!

2009-03-22 @ 21:59:05
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: emmis ;)

va söööööööt lilla elvira var där, hihihih :)

2009-03-22 @ 23:34:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0