Njuuter : )

Hellu :)
Vilket fantastiskt underbart väder!!!!!
Inte konstigt att man mår toppen : )


Idag vaknade jag i Rickards säng...  med Emelie på min sida ;) huhu.
Och med Emma ute i soffan.. 
sen har dagen myst på : )
åt sallad på stan med Monk & Daniel :)
Nu är jag hemma o har duschat o snygga till mig..
ska ta bussen om en kvart, tillbaka till Rickards apartment ; )
blir lite vinintag ikväll igen.. ; ) haha.
Illa!
Vad har det blivit nu..  fredag, lördag, sönda, tisdag och idag onsdag!
Men vi gillar´t ; )
man lär ju passa på när Monk är ledig, det är underbart väder, och vi har en super lägenhet på söder ;))

Ha det så bra så hörs vi nog imorgon (:
Puss.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0