livet rullar på i sin ordning.. :)

Ujuj nu var det verkligen ett tag sen jag skrev sist ;o
men har helt enkelt inte haft tid..
är ju hellre med vänner o ute på äventyr än sitter här o nördar ;b
men nu fick jag lite tid över.. 
ska ta bussen om en halv timme och träffa Emmis :)
ingenaning om vad som sker, men ska iaf till Nille o hämta mina brillz som jag glömmde där igår :p
och så ska vi nog förbi hos min far en sväng : )

Njuter av livets tillvaro iaf, rullar på som det ska, helt enkelt.. :)

Sen jag skrev senast har jag umgåts med vännerna, njutit o solen och druckit alkohol,
alkohol freda, lörda, sönda & månda! (y)
undra om det blir alkohol ikv?

eller om man ska ladda inför imorgon, torsda, freda o lörda ; )
Hoppas min lever överlever!

Puss på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0