(:

Tjohopp! : )

Idag åkte jag ner på staden och träffade världens bästa mamma så vandrade vi ner till pappas jobb :)
sen följde jag med Yllvan en sväng och lämnade tvätt och hämtade boxar, sen satt jag i solen med mamma utanför pappas jobb :) sen lånade jag o moder fars bil så åkte vi och shoppade mat på nya willys : )
knäppt hur många mataffärer det finns nu..  men det ser jag bara positivt, så man kan välja o vraka ;b
får väl hoppas att alla klarar sig trots konkurensen.. konkuransen? fan vet jag vad det heter. Haha.
Aja sen åkte vi ner på lagret igen, så skjutsade vi hem mami o maten ;P
sen fick jag sitta utanför lagret i hela 55 minuter! när far osv skulle till Bomhus och göra nå jobb...
frös, var trött och hungrig, ingen bra kombination alls! usch! ;p menmen jag överlevde :)
 
Är hemma nu iaf :) åt fresten mat hemma idag! stort! :) och mktmkt gott : ) blev fiskpinnar med potatis :D I like!





Nu blev jag sugen på party! Ge mig fredag & midsommar! : )))))))))))))
Fina planer för det iaf ;) hoppas dom går igenom!

Ne nu ska jag in i duschen en sväng!


Puss på er!
_______________________________________________________________

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0