:)

Hallojhalloj! : )
Kom hem för en liten stund sen, tänkte snart hoppa ner i sängen, mums vad skönt! :)
Tog iaf bussen ner på staden där jag mötte Emma & Monica så köpte jag ett linne och ett lypsyl :)
alltså jag undrar hur många lypsyl jag köpt i mitt liv, det lär ju vara 3 siffrigt iaf..  är verkligen beroende av det..
och det måste vara just apotekets, det lilla gröna fast nu har dom det i vitt åxå :) eller ah själva plastsaken..
super är det iaf! :) fast det skulle ju vara jävligt skönt och inte vara beroende av det, fast hur fan ska det gå?
kan man ens vänja bort det? aja nog om lypsyl!
Tog bussen ner till pappas jobb vid 4 :) hjälpte till och göra ren lite tavlor och flytta stolar..
sen gick vi och köpte mat, idag blev det kebab med pommes ; ) mums!
Vet tusan inte när jag sist åt mat hemma.. lär ju vara över 3 veckor sen iaf..
känner att jag blivit bortskämd på den fronten..  lunch ute och middag ute, inte okej!

Ne nu ska jag byta om till pjamas o hoppa ner i beden, ni får ha det så bra så hörs vi nog imorgon :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0