Gästrikland i Världen projekt!

Då var andra avenyn precis slut, som jag satt o väntade på att skulle börja, men inte blev de att jag kikade på det iaf ;s msn var mer spännande, haha! får kika reprisen helt enkelt :D

Idag handlade vår projektdag om "Gästrilkand i världen" gick ju strålande?  vår klass kom överrens o vi kom på hur vi ska skicka in/redovisa/framföra vårt arbete ;b men det säger jag inte eftersom det är en tävling, hehehhehe.
Helt ointressant egentligen :D men vafan, jag engagerade mig idag iaf, för en gångs skull :)
det blev fan bra, men jag tvekar en hel del på att vi skulle vinna dom där 50.000 ;)
Ska iaf bli lite spännande o se vad dom eller den som vinner gjort för skoj :)
aja nooooog om det arbetet.
Vi bestämmde att vi inte orkade nå mer i skolan lagomt till 10 över 3, blev bussen till city, tränade på sats med emlieeeee ;) gick på bandet i hela 60 min idag! det var duktigt av oss :D hehe. SKÖNT!
Efter det blev de en svettig jennifer på bussen hemåt, åt mat o hoppade ner i badkaret o tvättade bort all svett o så, så nu är jag ren =) Nu väntar jag på att nå programm om Silverstedt ska börja som jag o mamma ska kika på, hehe, är lite intressant för min far o hans vänner i Bollnäs umgicks med henne  när hon bodde där, hehehehehe. SKRYYYYYT!

Aajja :D imorgon har vi iaf sovmorgon till 12!! :):):)
eller egentligen till 10.00 men jag o emelie ska ju ta vårt IG i matte så vi tycker det är onödigt o gå dit o bara sitta o störa (;


Lite bilder från dagen :)

   Jag o tjejerna åt lunch på stan ;)

  busig smygbild tagen av Ida  när jag år orange

  Jag lekte lite med Idis hår (:

  Vi använde oss äntligen av vår smartboard idag :) den har toutch den är coool!



Kommentarer
Postat av: i s a b e l l a m a l m b o r g

Fin blogg!



Besök gärna min och lämna en kommentar! :)

2009-01-21 @ 11:38:08
URL: http://szerafia.blogg.se/
Postat av: Tobias

yes så himla gött :D

2009-01-22 @ 21:37:04
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0