Här bjuder jag er på en lista (;

50 onödiga frågor

1. Hur mycket pengar har du på din mobil: 68.24 kr
2. Har du fått en kyss den närmsta veckan: Japp (;
3. Vem tillbringade du minst två timmar med idag: Jag sov för två timmar sen..... men sen dess, mor o kattis :)
4. Hur lång är du: 170 cm
5. Vilken är den senaste filmen du sett: Twilight igår :)
6. Hur löd ditt senaste sms och vem var det ifrån: Vill du ha, o så en bild ;b mms från Emelie
7. Föredrar du att ringa eller skicka sms: sms ;D fast det beror ju på+ med vem ;)
8. Är dina föräldrar gifta eller skilda: Dom har aldrig varit gifta men nej dom bor inte tsm :b
9. När såg du senast din mamma: nyss
10. Icke godkänt i något ämne: Ohja, svenska, engelska, matte o information&layout :'( kanske nå mer?
11. Mvg i något: Verkligen inte
12. När vaknade du idag: kvart över 11 typ
13. Vilken är din favoritplats: min säng, framför datorn eller med nära o kära (:
14. Vilken plats föredrar du minst: ute när det är kallt, på läskiga ställen, eller typ där jag stör mig på något
15. Vart tror du att du befinner dig om tio år: Inte en jävla aning... kan ju hoppas att jag har det  bra iaf :)
16. Hur stor är din säng: 120cm, serru
17. Vad sover du i: mina pjamas shorts o ett linne (; grr hotmama
18. Hur många kuddar har du i sängen: 4
19. Var har du bott/bor: nordost, (när det var bra där) stan, Sälen och Furuvik :)
20. Tycker du om kinamat: Absolut :D
21. Tycker du om kaffe: Ibland
22. Vad dricker du helst till frukost: mjölk!
23. Kan du spela poker: haha nej
24. Känner du någon med samma födelsedatum som dig: Yes, amaanda welin, grrr hahah o så nå fler geeks
25. Vill du ha barn: Yes :) om massa år när jag har tid, ork o allt såntdär :)
26. Kan du några andra språk än svenska: Lite spanska o knappt nå engelska så jag säger väl nej :)
27. Har du någonsin åkt ambulans: Nope..
28. Föredrar du havet eller en bassäng: Havet =) men hatar alla fiskar o äckel saker i vattnet :(
29. Vad spenderar du helst pengar på: kläder, skönhetsprodukter/hudprudukter, mat, fika, bio, ALKOHOL!
30. Äger du dyrbara smycken: Det gör jag väl, eller vafan menas med dyrt?
31. Kan du rulla med tungan: Jag tror inte?
32. Vem är den roligaste människan du känner: Marie Emelie Liljedahl
33. Vad har du för ringsignal: ska byta...... hum  har Enrique med can you here me
34. Har du kvar klädesplagg från då du var liten: bebis ja,eller mamma har nå skit, o så dopkläningen =)
36. Kan du byta olja på bilen: haha faktiskt :D lärde mig hos Stefan!
37. Vilken var den senaste boken du läste: måste ha vart Magdalena Grafs vad den nu heter... i sommras
38. Dansar du i bilen: nej :s
39. När var du i kyrkan senast: I sommras :) när min morbror gifte sig :)
40. Hur många hål har du i öronen: ett i varje
41. Har du någon piercing: nopenope
42. Har du någon tatuering: nope
43. har du provat droger: Nej
44. Röka eller snusa: usch för båda ;s
45. När blev du av med oskulden: Alldeles för tidigt
46. Har du pojkvän/flickvän: Nope :(
47. Har du ett bra sexliv: Jag har inget sexliv :(
48. Vad är ditt mobil nummer: det säger jag inte
49. Vad ska du göra ikväll: Jag hoppas vi ska göra nått skoj typ bio igen ;))) haha, ne men de går ingen bra film :( som vi inte redan sett.. så typ nå annat skoj med girlsen =) sista dagen på lovet ffan!
50. Har du några syskon: Nope, inte ett enda, men lika glad för det är jag ändå (;

Kommentarer
Postat av: Tobias

expressen är bättre ;D

2009-01-07 @ 22:13:33
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Emmeli

Vilken fin blogg du har:) Kolla görna in min också:)Kram

2009-01-07 @ 22:57:21
URL: http://lundqvistemmeli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0