Skolan

Yes, sitter i skolan nu i vårt klassrum..
Jag, Ida och Sara, lyssnar på musik o sådär, väntar på att naturkunskapen ska börja..35 minuter kvar.
Efter den slutar vi :)
Skulle egentligen sluta 15.20 men vi har ingen infolayout idag som tur :D
Så blir de ingen träning idag heller, för eeemsi ska arbeta..
men vi var på sats o gick på bandet i 60 min igår iaf! ;D;D o då hände VÄRLDENS roligaste grej, jag höll på dööööööö av garv, hela mitt band stannade för jag skrattade så mkt.... hahahha det som INTE FÅR hända hände!!! men inte mig, vilket var en jävla tur :D för DÅ hade jag dött :)
efter skolan, blir det hem sen ska jag ner på stan o följa med Emma för hon skalämna in skolan på klackning..
sen ska jag hem o äta tacos med mamma o Majsan ;) myyyyyyyyyyyyyys =)
Jag o emelie bjöd hem henne till mig ikv när vi såg henne på stan för någon dag sen :D (majsan är mammas vän)
sen kommer tjejerna så ska vi ta en tripp till ica o handla gottis för ikv ;)
o så kika Let´s dance såklart :) alla samlade.
Sen ska emmis o emelie sooova hos mig :) blir väl kika film o äta gottis tills vi somnar.
<3

--------------------



Världens bästa flickor, <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0