@ skolan

Just nu sitter jag i min skola, vi har ekonomi fast det är lika med ingen lektion, för vi sitter här med våra datooooorer och pratas o såå, allt annat än vad vi ska göra, men så kan det va ibland, jämt.
Vi slutar väl denna lektion snart skulle jag tro, då ska vi ta vår gammla dagliga tripp till ica, som egentligen heter konsum, men jag säger ica till alla mataffärer, föutoom willys. Efter det har vi invdval, det ska bli spännande, vi bytte somsagt i typ måndas, från socialkunskap till turism&resor??!?!? undra vad fan man får göra där? Hoppas det är skoj! socialkunskap är ju roloigare, det hör man ju, men det är på vasa och jag hatar vasa, uuha. Och så var det massa inläminngar och inlämningar o jennifer går inte ihop.

Ne nu blev det massa text och Lars kom precis hit, så jag måste kolla nått på konsumentverkets hemsida?
För annars drabbade det bara mig, fast det visste jag ju redan.



Bjuder på en fin bild på hotellet som vi bodde på i sommras i Sunny beach =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0