NYÅR!

Jag måste ju bara ta o berätta om nyår! :D
hihi.

Morgonen började med att jag gick upp 09, började duka, fixa musiken/ljudet, städade osv... fixade iordning helt enkelt :)
Sen duschade jag o fixade mig, så mellan 14-15 kom Sandra, Emma, Sara, Matilda och Emelie hit :)
började med en välkommsdrink som jag o Sandra blandade ihop ;b vodka, blåbärssoppa & fruktsoda, fint det!
sen blev det förrätt, skagentoast, som jag gjorde iordning ;D sen fortsatte vi med varmrätten, som bestod av potatisgratäng, fläskfilé, bea, papparsås, sallad, vitlöksbröd o vin (: o till sist efterrätt, kladdkakka med bär o vaniljvisp! (vi köpte fel) Efter det blandade Matilda ihop drinkar till oss.. melondrinkmix, vodka o fruktsoda, uuhä det var sliskit o sött! så det hällde vi ut.. drog på med 7.0 orna ist ;) (skogsbärscider, godaste som finns) ;D sen kom Fredrik, så umgicks han med oss :) o så började vi med shottkalas, spelade spel till det :b undra vad det kortspelet egentligen heter? hum, skoj är det iaf ;b så det var kalas! sen högg vi in på turkshottarna (lakris) ;) mums. Sen fortsatte det så.... :b blev en hel del dans... PÅ stolarna, haha, skojskoj! =) så knäpptes det massa pics ;) o sen skulle vi sjunga singstar som vi hade hyrt, men då har smartnissen på hemmakväll lagt i fel skiva! fick nå jäla barnspel eller vad det var :s så det var surt!! när vi hade sett fram emot o sjunga det :( så vi fick sjunga det gammla vanliga... men det funkade de å ;D mitt lag förlorade iaf :( Tildas fel! hahah ;D sen fortsatte kvällen så...  :p vid halv 12 gick vi ut för att ta taxi ner till city som vi beställt, två dar innan! men inte fan kom det någon så vi hoppa på bussen ;p haha, funkade det också.. väl på stan försvann Pers o Fredrik ;o o vi andra skrek o var glad som alla andra på 12 slaget ;) Emelie blev min nyårspuss ;) tydligen? haha. Aajja, sen tog vi 1 bussen upp på söder, efterfest ;) sen gick jag o Emma o träffade min vän, så umgicks vi tre lite sådär ett tag ;b sen gick vi tillbaka till Zandra, för efterfest ;b  väldrigt trevligt må jag säga! spelade kortspel o drack öl! haha... sen vid 5 snåret tog vi taxi ner mot city så hoppade Emelie o Emma av o juste, Sara åkte hem vid halv 2 eller det var halv 2! Emelie vann! haha..  aja o Svanberg bara försvann mitt i kortspelet o allt ;O busbarn! iaf när Emelie o Emma hoppade av så fortsatte jag o min vän med taxin hem till honom ;b vi måste ha vart där vid halv 6 tiden? Ingenaning om när vi somnade? Jag tror jag kollade på klockan vid 07 för sista gången.. måste nog ha somnat efter det :p haha o sen 10 fick jag mess från min bästis o då vaknade vi o var vaken sen... kikade film o så :) sen tog jag 10 i 2 bussen hem.. fyfan i helvete vad folk glodde på staden! helt otroligt! Kan inte bara vart jag som kom i kläning o pums igår.... menmen vad ska man göra åt saken ;b tog iaf bussen hem, städade av bordet, helvete hur det såg ut!  ;o vi hade tydligen haft "snacks" krig o det syntes på golvet.... mensomsagt det ska synas att det vart nyår! ;) sen duchade jag en snabbis o så somnade jag i en kvart? sen åke jag ner på stan med 7 bussen o träffade Matilda o Emma, så gick vi till georges :) waynes var stängt! :/:/:/.
Sen blev det hem, datorn o sängen! ;D var laaaaagomt död! o trött, blev  ju inte så mkt sömn på nyårsnatten, men det skare inte va heller ;D
Måste bara säga att nypår 2008 blev lyckat! =) Vi hade verkligen jätte skoj o trevligt :) precis som det ska va...
dagen, kvällen, natten får lätt 4 toasters! ;)
Jag älskar er flickor, ni är bäst <3

Lite bilder;

     
     




Redo för en shott ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0