Myyyyyyyskväll :)

Precis vad jag haft, med flickorna :)
Monica, Emma, Matilda, Izzabella och hennes mamma Kicki som är mammas vän kom hit vid halv 8 ;b
så dukade vi fram gottissaker o så, tog vad som fanns helt enkelt ;b
Fast innan dom kom så bakade jag o mamma en eller det blev två äppelpajer ;b
så det åt vi efter första pausen i Let´s dance, för det var ju trots allt därför vi samlades här ;) för att kika på det tsm :)
hihi, kommer vara en tradition tills det är över ;b vi dömde poäng somsagt.. på varje danspar :)
(Emelie var tyvär inte med, men hon messade efter varje danspar o satt poäng ;b)
Och för oss kom Bagge på en självklar första plats! ;) Vilken kvinna! klockren =) sjukt duktig.. o sjukt snygg ;);)
haha..  som henne vill jag se ut när jag är i hennes ålder ;) o vara för den delen ;b

Här får ni vår poäng lista iaf ;D




Kan säga redan nu tror jag, att jag hoppas att Bagge kommer sluta som 1a ;)

Sen någon som däremot verkligen är raka motsatsen till Bagge är Kitty, fyfan :S hon är verkligen sämst........
tycker mest hon skämmer ut sig :s det blir pinsamt så fort hon öppnar käften.
Hon åker nog snart iaf :) men, hennes stil däremot, den är grym ;)
Rätt åkte idag iaf, eller hade inte spelat någon roll om det blev hon, Kitty, politikkärringen eller vinbögen...



Den gick faktikst o äta.. trots att jag tappade helt bort mig i receptet.. så det slutade med att jag bara hällde i som jag kände fört.. ;b



Tack för en trevlig kväll flickor!
Älskar er <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0