Ledig dag från skolan :))

Uha vad jag är sämst på dethär ;D
iaf så tog jag mig en ledig dag från skolan idag :)
känge verkligen igår kväll att jag inte orkade med skolan idag, visste att jag inte skulle orka kliva upp till en sån tråkig dag.. fast alla dagar är egentligen tråkiga när det gäller skola ;o menmen :b
yber skönt iaf :) vaknade 11... åt frulle o satt mig här, sen har jag inte gjort så mkt, duschat o fixat till mig.,.
känner att jag fortfarande är trött ;o illa! Ska ju känna mig utvilad! menmen..
Nu väntar jag bara på att Emelie ska bli klar så ska jag åker ner på city :) vi ska kika på något fint till lördag ;) och så ska vi träff på Monk o Emmis, sen ska jag o emelie på pump! ;))
fast jag vet redan vad jag ska ha på mig :D typ första gången jag har det spikat,. men iof har fortfarande inga skor som jag vill ha :( Vill ha dom där världsfina som fanns på scorette innan nyår! :( dom hade suttit som handen i handsken.

Aja ska inte dryga ut er med massa text, vi hörs sen ;)



Pumpen är bokad för Liljorna! ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0