Jag är uttråkad :D

Dagens humör: bra :) umgåts med världens bästa emelie i skolan ju <3333333
Dagens mående: tröttis
Dagens borde:  tränat :( men kör hårt imon ist!
Dagens frisyr: uppsatt precis som jag vill ha det, idag var det najshairday
Dagens klädsel: svarta leggins, svart långt linne, marinblå Göteborg t-shirt o grå tjocktröja =)
Dagens planer: Skola o nu sitta här bara.. funderar på o kika oc?
Dagens materiella vill ha: pengar till lördag, hehehe o nya kläder för lördag, men ingenaning om vad ;s
Dagens längtan: studentkryssningen!
Dagens fundering: hum, joo om turismlektionerna kommer va skoj? ska jag byta igen?
Dagens beroende: lypsyl! som alltid
Dagens tråkigaste: Att det är så kallt ute! :(
Dagens roligaste: när jag o emelie busade i skolan =)
Dagens middag: det blev kyckling, potatisklyfor o sallad
Dagens låt: det har varit fler än en så..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0