Let´s dance med flickorna ikv ;)

Sitter här nu o väntar på mina världsunderbara vänner :))))
Vi ska somsagt se let´s dance tsm ;) så kommer Kicki o Bella upp, o så är majsan här :D med mamma, dom ligger o vilar som två gays just nu... haha..

Iaf så tog jag mig en ledig dag från skolan idag med :D yyyyyyyyyyyyyber skönt! vaknade runt 11, eller först vaknade jag vid 04 inatt av att min katt lät, mjauade som jag vet inte vad, fick ryck, gick upp o sa åt henne o va tyst, men de hjälptes ju.. så vaknade mamma med o vi hade damp på kattis tsm, la mig iaf o försökte sova, var nära på att stänga ut henne på balkongen (okej hade aldrig gjort det, men ändå) haha men sen somnade jag iaf :p  kattis är kåååååt, så (har du en hane så kom hit med den så dom kan få leka av sig lite) sen när jag vaknade, blev det chillprill, o så fick jag världens utskällning i telefon av en classmate, uha vad arg hon var ;o looooooooovar o vara där varje dag nästa vecka Ida! =)
Sen då? jo satt här, sen duschade jag min vackra kropp o sedan tog jag halv 3 bussen till city o träffade monk ;D så köpte hon hårfärg o jag tuggummi :D intressant va, sen kom Emmis så shoppade hon skit snygga kläder, blev ljusa jeans leggins o en snygging t-shirt från bokbok som jag valde ;) och så ett par snygging örhängen så imorgon är det Emmis som är puman ;)) sen kikade vi lite o sådär, sen blev det bussen hem o då hade mamma o majsan gjort pizza :D som stog i ugnen, den var suuuper! =)
Sen dess har jag bara suttit här ;b ska avsluta nu o duka fram lite o så, tjejerna är här om 30 min ;)



___________________________________________________________________

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0