Heeeej bloggeen! :D

Nu  var det ett par dar sen sist, hehehe, sjukt seg jag, men då kan de va!
Just nu sitter jag, Emelie o Ida o försöker planera vår lilla resa som ska äga rum i sommar :D
men det går åt helevete, eller det går ingenstans lättare sagt ;o
Ida vill till Bullen! det är hon stenhård på! men PALLA Bullen igen??? det räcker med 2 gånger?
Och Frida är gay, hon vill till Thailand? o Jag  vill dit där de är party somsagt :D spelar nada roll vart liksom men HELST inte Bullen igen fan! Kan inte någon bara säga vart alla snyggisar ska i sommar o där det är mest fest?
huuuuuum vi ska till Ving imorgon tror jag o fråga lite, hehehehe, det LÄR ju bokas nu för fan!
Jag kom på att jag vill ju till Aya Napa, men det tror jag inte vi har råd med :(  fattiga studenter, ja!
Men äääääääääh vafan nått kommer vi på! =) Vart ska ni i sommar??????
Här är iaf listan som jag pratade om för ett tag sen, som vi skrev hos Ida, hehhe




Och här är lite snyggis bilder från i sommras i Bullen =)

     

   

 

Jag avslutar bilderna med en snygggggggisJacob ;)))) mums! hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0