Lite uppdatering från helgen =)

Tiden bara rinner iväg........ ;o 
Tänkte jag ska berätta lite om helgen =) orkar inte var så utförlig blir bara en massa text då!
Ni kan kika på min bilddagbok, Jennifeeeeeer om ni vill se bilder + utförligare :D

---------------------------------

Fredas; Let´s dance kväll hos mig med flickorna somsagt :) Jag, Emelie, Matilda, Sara och Emma, vi shoppade gottis på ica sen gick vi hit o kikade på det, (mamma o majsan kikade åxå med oss) satt poäng för varje danspar, sist kom Kitty o först kom Bagge o Morgan för oss ;D sen sjöng vi singstar, efter det spelade vi tv-spel :b sen åkte Sara o Matilda hem vid 01 och jag färgade Emma o Emelies hår :b efter det la vi oss, Emelie o Emma sov kvar även Majsan ;D haha..
jätte mysig kväll :) <3



Lördas;  Vi vaknade vid halv 11, Emelie åkte till jobbet.. o jag, emma, mamma o majsan åt frukost :D sen spelade emma o jag tvspel ett tag :b sen vid 2 tiden åkte jag o emma ner på stan o träffade vår vän, köpte alkohol sen åkte vi hem, jag hit o emma till sig, duschade o fixade mig, sen tog jag 6 bussen ner till stan o sen bussen till brynäs :b så köpte jag emma o matilda läsk o så sen väntade vi på emmas mamma ett bra jälva tag :p sen kom o åkte hon, och emelie, alexander, cons, någon tjej o monkan kom :b så var partandet igång.... =) var jätte skoj :D (orkar inte detaljera kvällen) ni får kika på bdb :D där står allt ;D + bilder, slutade iaf med 20 över 05 bussen hem till mig för emelie emma o mig ;b
Det var äckligt skönt o lägga sig i sängen när vi kom hem :) somnade vid 06....

    

Söndags; Vaknade halv 4! var mörkt  när vi la oss o mörkt när vi vaknade... haha :p segade ett tag sen snyggade vi till oss o tog bussen ner på city, gick o åt mat på österns pärla med vårt pressentkort ;) haha..  sen åkte emma till sig o jag o emelie gick hem till henne.. hon packade o så, sen kom emma o hennes pappa o hämtade oss så åkte vi till ica o shoppade loss på go´saker! haha... 161.50 på gottsaker! ;D sen gick vi till mig o raddade upp o kikade film :D vi såg "bring it on" och "a cinderella story" det var huuuuuur mys som helst :) sen somnade vi väl runt halv 1? :b

   

Idag;  Vaknade halv 9 :b fixade oss o så, sen tog vi halv 10 bussen till skolan, kändes konstigt o åka buss med emma o emelie till skolan ;b skolan var seeeegis, jag var mest segis o tröttis o orkade inte anstränga mig för ett öre, haha.. som vanligt! var lätt bäst på ekonomin iaf, Lars bjöd oss alla i klassen på fika uppe i cafeterian! ;D haha (vi var 11 st i klassen idag) Vi fick välja vad vi ville ha o sen satt lars o berätta massa grejer o vi skrattade, haha, bättre lärare får man leta efter!

  Här har vi Lars :D Han är vår lärare i ekonomi o rättkunskap!




Det har varit en jätte bra helg! Verkligen... både freda, lörda o sönda, dygnet runt.
Jag älskar er tjejor, vad skulle jag göra utan er?
Det är ni som förgyller min dag, lämna mig aldrig.
Ni är bäst! <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0