Då var det redan onsdag ;o

Sjukt vad tiden går fort ;o är det verkligen redan onsdag?
det var nyss lördag?
aja, jag ska väl inte klaga...


Igår iaf så ringde klockan 08.00 o jag kände hur jag verkligen inte ville gå upp, så jag messade emelie o skrev "kan vi inte vara hemma idag?" så svarade hon, "jatack" då blev jag glad, svarade med "bra,godnatt" så somnade jag om o vaknade halv 1 :) ruggigt skönt!!! det var verkligen värt o vara hemma (:
Jag o mamma var ner på stan en sväng, fixade lite saker o så, sen gick jag o emelie till sats, brände fett på bandet i 40 min (: efter det åkte vi till henne o åt mat o hon packade lite ;b så fick vi skjuts till mig, så gick vi ner på ica o mötte emma, så handlade vi lite gottis för kvällen (: men nyttigt denna gång! tänk att vi kan vara nyttiga vi med! ;) känner mig faktikst stolt över oss.. haha!

Bild på det bvi handlade;
 

Efter ica trippade vi hit, så skar vi upp allt o gjorde iordning sen satt vi oss för o kika på andra avenyn ;b
programmet var mktmkt bättre förr! men man läär ju fortsätta o kika ändå ;b är ju fortfrarande bra^
efter det satt vi i mamma mia ;b o trodde den skulle vara bättre... menmen låtarna va bra iaf ;D
Sen var jag supertrött så jag la mig ;D o emelie o emma somnade väl strax därefter också... :p
myyyyysiskväll vare iaf :) som alltid med er flickor. <3
  
Provivas svartvinbär är guld!
_______________________________________________


Idag
hade vi sovmorgon till 12! underbart!! =) men vaknade ändå vid halv 10 ;o och kunde inte somna om sen.. så jag steg upp ;b läste tidningen o sådär, o så hade jag daaaamp på emelies jävla larm på mobilen som höll på ringa till o från i två timmar! var så jäla nära på att kasta mobilen i golvet, haha, fyfan vad sånt kan va störande!
när emelie vaknade duschade jag iaf o fixade, sen åt vi frukost o tog 20 i 12 bussen till skolan ;b stackars lillemma som fick åka till skolan 10 över 8 imorse ;)) hade svenska då iaf.. sen kikade vi på Shan Atcis film :D fyfan va klocken den karln är! däär pratar vi humor! skrattade mest hela lektionen ;D sen hade vi espanola, fan va duktig jag är på det ;D huhu,
sen slutade vi =) skön dag, tog bussen hem o sen har jag inte gjort så mkt mer...
Vill se bagges programm som börjar snart, men skitkul o se de själv då? neeeeeeeeee o så är jag lite tröttis, så jag sover nog ist. Blir ju så tomt utan Emelie o Emma, är ju vanis att dom är här ;b
Ne vi hörs imorgon ist :)
eller jag kan visa er bilderna vi knäppte i lördas i ett eget inlägg strax ;)
Godnatt på er.
_______________________________________________________________________

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0