Åre v.9! =)

Igår när jag vaknade, färgade jag skallen! Äntligen! skulle ha gjort det samma dag som lovet började...
men det är ju mig vi pratar om ;)
Blev iaf bra, är lite eller kanske ganska mkt yellowhead, men ääääh det går bort om någon vecka ;b
Jag överlever, det är iaf mkt bättre än vad det var :)
Sen blev det stress för Liljeqvist, på 20 min hann jag duscha, tvätta bort sminket, sminka nytt, klä mig, fixa håret o gå ut till bussen ;D Det kallar jag speedygonzalez ;D haha... man kan om man vill ;))


Åkte ner på city o träffde Emma o Monk så gick vi o skulle sätta in pengar på Monkans kort, men så funkade inte det.. men som tur var jag rik på kortet så det löste sig ;D vi köpte tågbiljetter till och från Åre :)) kalaset gick på 1023 kr, 341 var ;D gaaaanska billigt, för o komma ändå dit o tillbaka om man jämför med vad taxi kostar till City från stugan tex ;) haha aja, Jag, Monk o Emma ska iaf till Monks pappa i Åre den 21 februari :D o så åker vi hem den 27 :D
Vi ska åka skiidor, bada, parta, åka skoter, grilla, åka pulka o myyyyyyyyysa :D  hehehehe det ser jag fram emot :D:D
Men jag blir samtidigt rädd, vad har Liljeqvist gett sig in på??? ;o Jennifer på ett par skidor, hur fan ska det gå ? :D
Uuuuuh är ju mer höjdrädd än någon annan ;o fyfan :F får inte tänka så mkt ;o meeen jag vet ju att jag kan åka :D åkt sen jag var 6 ;))) när vi bodde i Sälen ;D men ändå, lääääskigt :D haha, fast grymt roligt! ;D;D
Längtar verkligen :)


-----------------------


Efter vi köpt biljetter åkte jag hem till min far, där han ,Yllvan o Steff var, så så åt vi mat o glass o hade trevligt :)



Kommentarer
Postat av: Tobias

den är fin den :D hehe

2009-01-07 @ 00:23:04
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0