Älskar mina naglar (:



Jag älskar mina naglar =)
Men nu har mina egna växt ut en bra bit, så det är dags att göra om det, skulle egentligen ha varit där o gjort det, denna vecka men det det har icke blivit av, men jag ska dit såfort som möjligt veckan som kommer, undra vad jag ska göra för fint nu?  Nu är dom så långa att det nästan bara nästan är lite svårt o skriva här på tangenterna...
allt annat klarar jag lika bra som utan naglar, bra va :)
Haha ne jag säger då de, tänk att lite naglar kan göra så mkt, känner mig så snygg i dom ;)) haha
världens finaste naglar var dom iaf när dom var nygjorda ;b det blir dom nästa vecka igen :D
Hatar verkligen mina egna naglar, eller så som jag alltid annars haft, skulle verkligen inte kunna gå tillbaka till mina vanliga o bara ha dom så..  ne usch va fult.
Ne nu ska jag avsluta, ni får se mina nya vackra naglar nästa vecka helt enkelt ;)


Nu ska jag se vad som händer med grannen.. eller den så kallade kattfarbron.. något har hänt han iaf ;o
eftersom han inte var vaken 04-05 imorse o eftersom han inte matat katterna eller tänt lampan hemma.. som han alltid annars gör varje dag, mamma o Kicki var iaf nyss där o kika o nu ringer dom gavlegårdarna/polisen, hoppas det inte är som jag tror det är.

________________________________________
_________________________________________________________
_______________________________________________________________________________

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0