Partyfredag =)

Nu har jag samlat kraft o tänker berätta om i fredags med bilder =)



Efter väldigt många om och men så bestämmde jag o Liljan oss för alkoholintag iaf ;b (a)
Så hon kom hit med systempåsarna, och sen var vi igång ;)



Izza kom också upp, så snyggade vi till henne med mina kläder o så ;)
sen kikade vi på Let´s dance 20.00 som alltid ;D
men blev inge dömma o så denna gång.
I pauserna spelade vi ölspel =)



Liljan hade med en flaska gräsö o det var verkligen suuuuuuuuper gott!
Brukar inte dricka vin annars, men det kommer nog ske fler ggr ;b



Strax innan 12 kom en pojke och hämtade oss så åkte vi på Emma&Sandras
klassfest i Bomhus ;)



Puss på Emmis =)



Perssan var lika full som alltid ;)



haha haha haha =)



Emma & någon söt tjej från hennes klass ;b



Haha! Fann tydligt en spegel som jag tydligt fastnade framför en stund ;)))



Jag tror vi tog 1 bussen från Bomhus ner på city, åt lite tjockismat o sen gick jag, Emma & Izza o träffade några "vänner" till mig, som vi skulle på efterfest med, men Emmis ville till mig så vi åkte till mig ist :p Så kom Emelie på bussen också..  Vid 03 tiden kom en av "vännerna" vi träffade på city hit ;b
Vi somnade väl strax efter 04 någon gång....

Vilken kväll tjejor ;D som alltid.
Ni är verkligen bäst ! :)))
<3

_______________________________________________________________

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0