Let´s dancekväll med mina flickor :)

Hej på er där ute :)
Jag måste bara säga;
Shitans! Vad mina besökare har ökat idag!
Vad beror det på? :D
Något måste det vara ? Hur hittade ni hit? :)
Jag menar, det har inte bara dubblas, och heller inte tripplas utan hela fjärdedubblas :D
hahaha tripplas? finns det ens något som heter så? men ah ni fattar :)
Skulle va skoj o veta hur ni hittat hit o skoj om ni stannar kvar =)
Fast nu kanske ni redan lämnat  mig? :(
:D haha aja..


Nu till dagen;
La mig nyss på sängen med en liten riesen påse, o mums så gott det är! (a)
(Man blir ju så sötsugen efter maten!)
Så nu ligger jag här och lyssnar på radio, väntar på vännerna o bara myser (:
Har precis ätit mat med mamma o majsan :)
Vi provade på något nytt idag,
Skriver ner receptet så kan ni åxå göra det, går jätte fort o är gott ;b


Skär kyckling i bitar, stek det, krydda med tacokrydda.
Skär tomat & rödlök o häll de tsm med krossad tomat i en ungssäker form,
häll sedan kycklingen över tomaterna o löken..
lägg på natchochips och ost och så in i ugnen i en sådär 15-20 min ;D

Ät det till en fin sallad, det gjorde vi =)
______________


Mina flickor är här om ganska precis 55 minuter ;b
Då blire slå på tv:en o kika let´s dance o dömma som vanligt ;)
Blir lite skillnad på folk bara.. Emelie jobbar o slutar inte förens 9 :( och Marre ska va med ikv ;p  vilket var 100 år sen sist, känns det som, trevligt iaf
Älskar att umgås med mina flickor :)




_________

Juste inte har jag råkat ut för någon otur trots denna "otursdag" heller =) (än iaf.. kanske jag ska säga ;o)
Kan väl inte mer än att vara glad för det :)
Har ni råkat ut för något tråkigt idag?
Aja ni får ha det så bra där ute :)



Kommentarer
Postat av: Amanda

Ja verkligen:)



Okej,det låter ju himla trevligt ! Du får ha det så bra :)

/ Amanda

2009-02-13 @ 19:10:24
URL: http://amandaek.blogg.se/
Postat av: Tobias

va kul hörru du :D

2009-02-13 @ 19:21:19
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Har frågestund på bloggen , ställ gärna en fråga :) !

2009-02-13 @ 19:39:06
URL: http://jettiita.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hejsan!Du jag behöver lite hjälp angående håret :) Läs mitt inlägg och skriv om du vill :) Skulle bli väldigt glad ;P

2009-02-13 @ 20:05:39
Postat av: hanna

vilken tur! :P

2009-02-13 @ 22:02:16
URL: http://hannajohansson.blogg.se/
Postat av: M O S A N

Vilka hejar du/ni på? :D

2009-02-13 @ 23:19:58
URL: http://lillmosan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0