Ensamen med Kattis <3

åh vad skönt jag precis satt mig :D sitter/ligger i datorstolen o har benen på sängen, typ ;s 
Nu har min mamma åkt till Sthlm eller hon åkte på dagen idag, känns lite tomt om jag ska vara ärlig :( 
mina vänner är gays som inte kommer hit :(
men jag överlever :D har min lille katt :)

När jag vaknade imorse, gjorde jag lite äggibröd :D läste tidningen.. sen hoppade jag in o duschen o tvättade mitt flotthår, skönt! :) Vi började 12.00 idag, med svenska, pratade om någon text som det inte finns några svar på, aah hatar det! sen hade vi lite livskunskap :D det var spänannde, skulle svara på lite frågor, typ hur vi tror vårt liv ser ut om 10 år, hur vi vill att det ska se ut om 10 år, vad vi är bra på och tre önskningar ;b kan visa er mina svar ;D





haha aja sen hade spanska, Emelie var sepedryg, satt o pikkade på mig hela tiden ;o
sen slutade vi :D då gick jag, min bästa vän o Nilsson ner på city, så bytte vi eller inte vi, men någon på redrum bytte Emelies stav i tungan (: (en försenad julklapp från mig) haha illa, sen gick vi en sväng på indiska o sen var jag o Emelie på waynes och åt kycklingsallad :D muuumsi!
DÄR kan dom iaf göra kycklingsallad :)




Efter det åkte jag o Emelie till Valbo :b  Ems skulle ha någon hylla från Ikea men den fanns icke, så vi gick o träffade Carina o Jenkan (Emelies lillesyster o mamma) så kikade vi runt lite, sen vandrade vi till Ems arbete (donken) sen åkte vi bil hem med Carina o Jenk :D

Har bara suttit här sen dess, åt mig en semla för en stund sen (a) som mamma köpte till mig imorse innan hon åkte, hihi. När är semledagen egentligen??!?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0