Ge mig pengar!!!

JAG ÄR SÅLD, SÅ JÄDRANS SÅLD!!!!!!!!!!!
Såg den på Kenzas blogg och det var kärlek vid första ögon kastet.......
DENNA KLÄNING SITTER TYP FAST I MINA ÖGON......





Ni hittar den på Nelly.se
Skönheten gå på 599 kr.
Det här är typ en måsta ha kläning.

(Hade jag varit 20 kg mindre hade den redan varit hemklickad men nu vet jag inte alls hur den skulle sitta..:/ )
________________________________________________________________

Hittade även denhär skönheten


Är lika som den andra, fast utan den rosa kjolen..
599 kr, för den med.


Här har vi en till underbaring =)

Emelie min bästa vän har en sånn fast i svart, som jag hade på mig i lördas, och den är otroligt fin =)
Den går på 349 kr.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0