skönt :)

Sådär, nu har Liljeqvist bytt ut sin lilla profilbild, tyckte det var på tiden.
Hur mår ni idag?
Min dag har varit blandade känslor, eller den har varit bra :)
blev lite jobbigt på kvällen bara när jag tänker för mkt, aja tar det en annan dag, blir så depp annars :p
Iaf så hade vi projektdag i skolan som alla tisdagar.. Jag, Sebastian o Emelie är i grupp vi kikade på någon film om något ;s med några pojkar från aklassen, sen hade vi lunch o sen skulle vi fortsätta kika på filmen, men jag o emleie "glömmde bort" satt i klassrummet o kikade på andraavenyn ist :p mys det, låg på borden o hade väskan som kudde.. haha aja sen tog vi en tripp tll konsum o shoppde lite uppfriskande ;b (a) sen sammanställde jag, emelie o sebastian vårt arbete i en fin poweroint, :) stolt! Tänk att vi pluggade.. o gjorde den klar dessutom! otroligt...
Sen var vi tvugna att sitta kvar i typ 40 min för att bara ;s aja sen åkte jag hem iaf :)


Lite bilder från dagen till ära ;
 
Shopping på konsum somsagt ;b

 
Svårt o välja inv.val till 3an ;o
Endast dessa 4 som intresserar Liljeqvist..
o så är vi 4-5 som ska komma överrens :p men de löser sig!


Min bag gick sönder när vi var på väg från skolan..
haha!

Det som gjorde mig glad efter deppet var att från o med imorgon blir Liljeqvist ensam hemma i några dagar ;)
hihi, alltid lika skönt :)


____________________________________________

Ni kan få en snabb sammanfattning om gårdagen i bilder o lite text



Jag o tjejerna åt lunch på stan men det var inge gott alls :((



Sen gick vi till konsum o shoppade lite ;))



Sen gick jag o Emelie till sats, hon solade o jag läste nöjesmix därinne medans ;b
sen gick vi på bandet i 10 min till pumpen började, o efter det var vi på världens jobbigaste pumppass ;D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0