Sista natten i Gävle på en heeel vecka ;b

Hallådär ute,
nu har jag packat ner mina saker i bagen, men är inte riktigt klar än, ska prova skidkläderna ihop imorgon bitti :p och sen packa ner resten :)
Har hunnit med o fila naglarna, tagit bort gammalt nagellack, färgat & noppat bryn :)
Duktig tjej!

Tänkte strax lägga mig o sova, behövs verkligen, ska upp super tidigt ;o

Tror jag ska ställa klockan på 7, men vet inte om jag hinner då tro?
Jag ska hinna duscha, tvätta skallen, prova skidkläderna, packa ner resten, göra matsäck, säga hejdå till Kattis o så ska jag göra det vardagliga, klä mig osv.
Men jag borde hinna, 9 kommer pappa och hämtar mig :)


Tjejerna kom hit iaf, så kikade vi på Letis, som vanligt ;)
Myyyyyyys, och Bella hade bakat två pajer ;b en jordgubbspaj (som hon gjorde sist o vi blev kär i typ) och en äppelpaj ;b
Dom åkte hem för cirkus en timme sedan..
fan va tiden gått fort idag ;o

Ne nu blir de dyka ner i beden,
Natti på er där ute :)







Kommentarer
Postat av: marie

HEEEY! Nu har jag en liten fråga.. Vilket av armbanden skulle du valt på mitt inlägg "TVEKSAM" ? Behöver hjälp!! Svara tillbaka till inlägget där det är bild på armbanden! TACKSAM FÖR SVAR :)

2009-02-21 @ 16:19:55
URL: http://mariearakji.blogg.se/
Postat av: BJERNHAGEN

- var sjätte människa på jorden har inte tillgång till rent vatten. 4,500 barn kommer dö idag i sjukdom av smutsigt vatten.



blogg för mer info.

2009-02-21 @ 16:21:46
URL: http://lisabjernhagen.blogg.se/
Postat av: Andréa

Vart är det du ska åka nånstans?? :)

2009-02-21 @ 16:51:45
URL: http://makeupartisten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0