njuuuuuuuuuuter : )

Hallådär ute :D
Nu ligger vi här på madrassera o myyser :)
har precis lagt upp typ 100 bilder på bdb, kika där om ni har lust, jennifeeeeeer, annars kommer bilder här lite senare ;)
håller på kissar på mig nu, vart kissis sen jag vaknade men inte orka gått på toa, men nu har emma åxå vaknat så vi ska gå o kissa :D
sen ska vi äta frulle, o sen märker vi hur dagen fortsätter ;)

Vi skulle egentligen åka skidor idag men det blev inge :'D
somnade halv 3 inatt... och första jag hörde imorse var från Monkan "jag vill inte åka skidor idag" sen från emma, "ne, måste vi åka idag" och jag kände ba yeeees! haha, så vi fortsatte o sova ett tag till :D
energin ligger liksom på noll o ska man åla skidor lär man ha sjukligt mkt energi ;)

Ne nu ska vi äta frull o kissa,
sen ska jag duscha! fyfan va underbart det ska bli, luktar rikligt med svett ;o
haha fast det gör vi alla.. men ikv ska vi bli snygga o frächa ;))

Vi hörs sen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0