Kallt! ;o

Uhhh vad kallt det är!!!!!!!!!!!!!!!!!! Får nå fel :s
Gavlegårdarna kan verkligen inte ha rätt temperatur i sina lägenheter........dethär ska klagas på!
Sitter här med linne, kofta och tjocktröja! leggins, strumpor och sockor!  och ändå fryser :S ska det behövas??

Åt mig nyss en risifrutti, orkade inte göra iordning något annat, är så tråkigt att göra iordning något själv o till sig själv.
Funderar nästan på att krypa ner i sängen, men jag bör bli lite mer trött först :(
Har iaf sovmorgon till 12.45  imorgon :D kan tänkas! det är fan mer än halva dagen ;D

Juste jag o Emelie skrev på ett papper igår, om att vi väljer o ta ig i matte b, avskrivit oss från kursen, så nu är mattelektionerna borta från vårt schema.. skönt!
Men tragiskt ändå, jag som älskar/älskade matte, det är faktikst skoj, men ne det gick verkligen inte..


Imorgon ska jag fixa mina naglar 18.30 :)
Vad fint det kommer bli :D men ingenaning om vad jag ska ha för något denna gång...   hum ;s

Ne nu ska jag avsluta, ha det så bra mina läsare :)
Godnatt


Emelie du är bäst! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0