Jäla hår.....

uuuuuh vad mitt hår är trassel!
Har inte borstat det sen i lördags när jag fixade med det..........
Vanligt så borstar jag mitt hår varje dag, men det var fortfarande fint i söndags o måndags när jag vaknade så jag har inte velat ;D o idag fick det duga, men nu äre ris :D fyfan, orkar inte borsta det nu heller, får bli imorgon när jag vaknar. Ser/känner att det blivit fett åxå! flotthuvve!
Ne usch nu måste jag borsta håret nu bara för att,
Så! usch vad slitet det är :ssssssssss känns strävt :'( Jag som vill ha världens finaste hår :(
Blir tvättning o hårinpackning imorgon när jag vaknar.
Ne nu ska jag sluta prata hår, o gå o sooova :)
Jag ÄLSKAR känslan när jag hoppat i pjamasen o kryper ner i sägen :)))))))))
ett stort + är om det är nybäddat o jag är nyduschad ;)
haha aja ne godnatt på er :D

Fresten kom på att jag kommer sakna min mamma nu när hon ska åka till Sthlm i några dagar :|
Kom på det bara sådär, jobbigt :(
Tur att jag har min lille kattis! <3
Fresten så vill jag till Sthlm i helgen...... jag med.
 

Bilder på mitt hår, men dom är någon vecka gammal ;D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0