Jag vill ha värme o sol nu nu nu nu :(

Hellu gott folk,
vad tiden gått fort såhär på kvällskvisten..  klagar inte, bara skönt :)
Har iaf pluggat lite espanola nu, och det går bra.. det ska gå bra på provet imorgon.
Har städat lite i garderoben åxå, den delen jag inte orkade med sist..  skönt!
lite som slängdes, lite som la i högen "när jag blivit smal" haha!
och lite som jag tänkte fråga om Emma vill ha ;D haha.. skitkläder bara egentligen, men vafan ;b

Så nu ska jag väl krypa ner i sängen..  hade jag tänkt.
Börjar 08:30 imorgon, segt :( o sen kommer jag inte hem förens efter 21 imorgon..
om vi inte drar hit mellan 18-19 imorgon o stoppar i oss något?
men lutar nog inte åt det iaf :p haha aja vi märker...
Ska fan bli en trevlig dag imorgon ändå :)

Ne beden var det nu, natti på er



Ge mig sommar nu!!!!!!

Kommentarer
Postat av: marie

vill osså ha sommar! <3 PS. svara på min fråga: Vad är din favorit dricka och favorit choklad? svara tillbaka i mitt inlägg med rubriken "FRÅGA" :D

2009-02-19 @ 14:37:40
URL: http://mariearakji.blogg.se/
Postat av: marie

Hi du. Har en fråga till! :) Vilken av klockorna hade du valt på mitt inlägg? svara tillbaka till inlägget där klockorna är på bild. TACKSAM FÖR SVAR, :)

2009-02-19 @ 19:09:11
URL: http://mariearakji.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0