Jag har blivit utmanad =)

Jag har blitt utmanad av Yvonne och här kommer mina svar;


Vilken mat äter du ofta?

Hum, äter lite allt möjligt ;b


När du är på kalas, är du den personen som sitter eller hjälper du till och duka av?

Det beror på var jag är ;b hjälper helst till


Var sitter du helst när du bloggar?

Ligger i sängen eller sitter i min dator stol vid datorbordet, ibland köket, men skulle vilja ha ett högt bord o en hög stol ;F


Köper du ofta Triss?

Väldrigt dåligt med lotter för min del :p men pappa brukar köpa så brukar jag få skrapa ;F


Vilken stad eller land har varit din bästa semester?

Bulgarien - Sunny beach :) men även Göteborg var väldigtväldigt trevligt :) sen är alla semstrar när jag var liten till olika ställen i Sverige väldigt trevliga :D


Vilken TV-kanal tittar du mest på?
Måste vara 4an, eller 1an, Let´sdance, idol & andra avenyn går väl på dom ;p


När började du blogga?

Oktober 2007


Varför började du blogga?

Jag tror det var för att Emelie & Sara skaffade sig en så ville jag med?  

Vilken blogg läser du dagligen?

Oj, det är en hel del ;o kring 10-20 st ;b
bl.a Blondinbella, Kenza ;) och flera andra lite mer privara bloggar ;b av people here in Gefle ;)


Vad är det bästa och sämsta med att blogga?

Bästa är väl att det är skoj? är ju därför jag skriver & för att kunna kika tillbaka sedan o se vad jag skrivit osv ;p
sämsta vet jag inte, är man stor så är det väl att man inte har så mkt till privatliv kvar o sånt..


Vad får dej att blogga?

Känner att jag behöver skriva av mig, dela med mig, spara något jag gjort som jag kan kika tillbaka på sen..  och ibland för att jag har litr tråkigt/inget annat för mig ;b


Hur lång är du?

170 cm


Beskriv dig själv med 3 ord :)

Oj, hum snäll, söt & lat ;b haha


Hur bor du?
I en lägenhet med min mamma o katt :)


Vad önskar du dej?

Oj det är en hel det, fast just nu pengar!!!!!!! Vill ha så mkt saker :(:(:(


Om du fick resa vart du ville vart skulle du resa då?

Ayia Napa i sommar med snyggtjejerna ;)


Jag utmanar;

Emelie

Monica

Iza- Linn

=)



Kommentarer
Postat av: Iza-Linn

Hm, okido :D Räkna att du blir desamma lite senare av mig också;)

2009-02-11 @ 12:42:52
URL: http://izalinnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0