Imorgon bär det av till Åre!

Uhhh imorgon denhär tiden befinner jag mig i en stuga typ 100 mil härifrån, känns lite konstigt måste jag säga :p
Men det ska bli riktigt skönt o lämna Gävle för en stund :)
Vi ska ha så mys man kan ha, åka skidor, skoter, pulka?haha, grila korv, kika film, gå promenader, andas ren luft, laga mat tsm, och bara myyyyyysa :) glömmde jag att det blir lite fest på kalaset åxå? haha... :b mumsi!
Åh vad jag längtar egentligen! :)

Jag kommer ta med mig min dator, självlklart =) och jag hoppas verkligen att internet funkar där, för gör det inte det, kommer jag bli galen o det är helt sant, men så ska vi inte tänka, det ska funka :)
Vilket ni kommer märka imorgon kväll, uppdaterar när vi kommit fram o så :)

Tåget går 09:35 imorgon och vi är framme 14:57 resan tar alltså 5 immar och 22 minuter, myyyyyyyyyyys!
Har längtat till själva tågresan jätte mkt, det är ju liksom en del av hela resan, haha!
Har hört att vi har en kupé för oss själva? ;) Kan inte bli så mkt bättre..  Emma har filmer på datorn åxå, så det blir mys och sen får vi inte glömma matsäcken! :)
Var på ica med mamma för någon timme sen och inhandlade det jag ska ha till matsäck, och det kändes som jag var 10 igen, när man skulle ha med sig just "matsäck" till skolan för man skulle på utflykt..    mys iaf! :p haha..

Imorgonbitti ska jag upp super tidigt, ska duscha & tvätta håret, äta frulle o göra det sista så jag bloggar lite då innan min skjuts kommer :)
Jag, Monica, Emma & Oscar ska träffas på tågis 09.00 hörde jag rykten om.
Sen bär det av ;)


Är hemma igen på fredag natt, kommer till tågis 01:53..
Missar Let´s dance =( det kom jag på igår kväll när jag skulle sova och blev jätte ledsen!!
Har ju inte missat ett endaste program.. vi är ju Letis fans :(
hahaha ;D aja

Skriver sen ;)





Är fruktansvärt nervös för skidåkningen och jag skojar inte om det!
Fyfan alltså, det ska ju bli suuuper skoj, åka skidor är super skoj,
jag vet inte varför jag är så nervös ;o tror det är för att det var typ jätte många år sen jag åkte....
Lääskigt, men jag ska i alla fall bara åka i björnen! i barnbackarna!
Liljeqvist & småbarnen! (y)


Kommentarer
Postat av: monica

hahaha, 100 var väl att ta i xD det är iallafall hälften! ;)

2009-02-20 @ 22:35:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0