5 dagar kvar!

Jag ska strax sova, men jag tänkte bara uppdatara dagen lite fort sådär :)

Kvart i fem ringde min far o frågade om jag ville med ut o äta, o det tackar vi inte nej till,
så jag slängde på mig kläder o var klar till 5, träffade far o Ylvie på roma, så åt vi mat,
kycklingfilé, potgratäng o bea :)
Sen åkte vi en sväng o handla mat, o lämnda Ylvie ;P
så hämtade vi upp Emma på Brynäs, så släppte pappa av oss på city, gick till waynes :)
så kom Matilda dit, drack varm choklad med grädde o pratade mest om gårdagens bravader ;D
Sen kom jag hem för typ två timmar sen..  har bara suttit här o myst med Kattis :)
Känner hur trött jag blev nu och hur mycket jag inte vill gå till skolan imorgon :(  Usch, får ångest.

Och så är jag så nervös för Åre!
uuuuuuh vad nervös jag är! 
vet inte varför heller, riktigt..haha, men jag på skidor, läääääääskigt, var ett bra tag sen jag åkte sist, men det borde ju sitta i någonstans iaf ;p haha...  aja ska bli riktigt SKÖNT o skoj iaf! =) Skidor är skoj!
Kollade nyss priser på liftkort & hyrning av skidor, tsm blir det 920 kr för två dagar :)
Det ska bli riiiktigt skönt o komma bort ett tag :) och andas riktig luft! & bara vara : )



I denna läskiga men söta stuga ska jag tillbringa min vecka :)




Den såkallade "Stor stugan" =)
ska jag åxå tillbringa min vecka i,
ett problem finns, eller jag vet inte vad jag ska kalla det..
men vi är 11 "ungdomar" som ska dit och det finns 1 dusch och 2 toaletter ;o
kommer bli typ toa&dusch lista :'D




Lillstugan som några pojkar o flickor ska sova i.... :p
_________________________________________________


Och vet ni! Liljeqvist är riktigt förkyld! eller snorig kanske är rättare o säga, snorar hur mkt som helst.. förstår inte vart allt snor kommer från?  haha..  aja klagar inte iaf, för har inte ont =)

Och mixmegapol har super musik såhär på kvällarna ;)

Nu ska Liljeqvist krypa ner i beden,
Godnatt :)



Kommentarer
Postat av: Tobias

haha yes glasnudlar :D

2009-02-15 @ 23:27:01
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: michaela

ÅÅH vilken idyllisk liten stuga

2009-02-16 @ 03:20:36
URL: http://notthatglamorous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0