GE MIG VÄRME! kommer frysa ihjäl :'(

Heeelvete vad jag fryyyyser ;o
Det är nå sjukt kallt här inne i mitt rum, lääär fan ringa gavlegårdarna o be dom slå på med värmekalas!
Dethär går inte, nu är det så kallt att jag inte ens kan gå o duscha för jag fryser så mkt, så jag får helt enkelt lukta svett, lär klä på mig lite med massa tröjor o så nu, buuuuuuuuuuurrr!
Inte lockande o gå ut i kylan nu, men värt det, ska åker ner på city o gå på bio med mina vänner :)
Vi ska se "I taket lyser stjärnorna" , kommer nog gråta.




----------------------------------

Uuuuuh känns att det var alkoholintag för Liljeqvist igår.
Trevligkväll iaf! :) som alltid med mina flickor, o tänk att lillEmma fick prova på ett krogbesök ;)
redan två år innan lagen ;)
<3
___________________________________________________

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0