Fortfarande pjamas..

Uhh jäla spanska text, den går bara inte o lära sig utantill ;o
Allt annat äre inge problem med.. men dendär jäla texten ;o

Fan vad jag är tragisk :D
klockan är 20:22 och jag sitter fortfarande i min pjamas, som jag gjort sen jag vaknade.
Och fortfarande i sängen, haha...! Illa.
Fast det behövs väl det också ibland.
Mamma undrade om jag skulle med henne ner på stan en sväng tidigare, men hittade verkligen inte orken o sen kylan.. uuuh sängen var mer frestade.

Har iaf pluggat lite spanska somsagt, positivt det i alla fall.
Sen har jag inte gjort så mkt mer, eller jo har kikat på andraavenyn avsnitt.
Dagen har faktikst gått fort, trots att jag bara suttit/legat här..

Ne nu ska jag nog fortsätta kika aa...
Hörs, gott folk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0