:'(:'(:'(

Helvete vad tungt det känns att vara hemma igen................. fyfan.
Skulle typ kunna göra vad som helt för o åka tillbaka.





Kul att jag är bjuden på middag halv 7 ikv? :s vad är det för jävla tid?
Om jag ska börja äta då tar det ju år, för det är 3 rätters....... o då kommer det bli sepesent,
så jag får helt enkelt skita i middagen.
Ska snygga till mig nu och sen ta första bästa buss till Emelie, hon flyttade till Villastan i torsdags så det ska bli spännande o se :)
så ska vi iaf supa skall, eller jag o Emma ska, är så jävla ledsen för vi är hemma igen, jaa, fyfan!

 
Vet inte vad jag ska ha på mig ? :s:S:Ss
I Åre var man som man var, när vi gick ut där hade jag leggins, reebok skor o skidjackan, här skulle det se knäppt ut :S
åååååååååh, vill inte ha nå jäväla klackskor :S och bögkläder, tänker fan strejka o ha mina Årekläder!!!

____________




Eller som här, efter vi åkt skidor..  i en "under"tröja, teckisar, pjäxor & brillz,
det var underbart.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0