=)

Hallådär ute! :)
OJOJ nu har besöksantalet 6 dubblas ist för 4dubblas :|
Hur kommer det sig ? ;D
Vart fann ni mig ? ;b
Väldigt kul i alla fall :)

Har haft en trevlig kväll med flickorna här :)
Rätt att Kitty fick lämna, eller för mig hade det inte spelat någon roll om det blev hon, Janvinbög eller politiktanten, ingen av dom är någon hitt hos oss ;b var verkligen pinsamt hur politiktanten dansade idag ;'D haha.. men söt ändå!

Bella hade med sig en jordgubbspaj upp, som vi åt med vaniljvisp :) muuuums vad god den var!
Sen skar mamma upp lite morötter o blanda dipp, sen ville Emma att vi skulle baka chokladbollar så då gjorde vi det.. ;b Inte konstigt att man ser ut som man gör ;)
Var trevligt iaf : )
Tänkte dela med mig av några bilder som togs undet kvällens gång, väldigt fula om jag får säga det själv :D haha!
Imorgon, dååå kommer snyggbilder ;)) kan jag lova! :D

   

   
  

Kikar ni också på Let´s dance ? :)
Isåfall vilken är er favvis ?  ;)


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Vilka enorma kokosbollar :O

Laila Bagge är min favorit! Hejar på henne. Kanske därför hon inte lär vinna, de jag hejar på vinner aldrig :(

2009-02-14 @ 19:52:19
URL: http://blocked.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0