=)

Jag börjar skolan 12.45 idag somsagt, men tror ni inte att jag vaknar halv 10 iaf!  fast jag kunde sova till kvar i 12..
menmen :b är tydligt utvilad.
Låg kvar i sängen ett tag o läste tidningen, sen gick jag upp o gjorde ägg i bröd :D
och nu la jag mig här igen, kikat bloggar o sådär.

Idag slutar vi 17.00 :| fast vi får säkert gå tidigare..  ska iaf hem efter, o göra tacos :D (a)
sen ska jag ut o promenera en sväng, skoj va?
o sen kommer kanske mina vänner hit ? ;b
och 20.00 börjar "Du är vad du äter" igen :D hehehehe
Blir inge fixa naglar idag, jag avbokade tiden, känns bättre jag gör dom nästa vecka.. så dom är fina till 14 feb! ;)

Ne nu ska jag kika lite avenyn, vi hörs sen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0