18 Februari 2009

Tja!
Imorse snozade jag lite väl länge, trots att jag hade sovmorgon, så det blev lite eller ganska mkt stress här på morgonen..  men hann iaf duscha, tvätta håret o äta innan skolan =) så det var bra.

Började med svenska, vi skulle skriva en bokrecension, sen fick vi gå ;p
då gick vi och frågade Monkan om vi inte fick plugga spanska hemma ist..  eftersom den lektionen skulle börja efter 20 min typ och det fick vi, skönt =)
så jag o Emelie gick till Sats, o uuuh vad länge sen det var vi var där! Stolt att vi var där idag!
Gick på bandet i 60 min.
Var inte alls många där, vilket var super skönt :)
Sen blev det i alla fall bussen hem, åt lite pizza som var kvar sen igår..
o nu sitter jag här bara ;b
Känner mig jätte trött, men ingen idé o ta en nap för då somnar jag väl inte sen..
Vette tusan vad jag ska göra nu..
Vi hörs sen =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0