Vill bara försvinna till en annan planet.

Fyfan vad less jag är!
Så fruktansvärt!

Jag vet fan ingenting längre.

Varför kan jag bara inte veta vad jag vill? Och ha super kraft till skolan?
För jag MÅSTE väl gå klart dom här jävla två åren?

Jag vet inte ens om jag får börja i den klassen jag vill?
Måste dit idag och fråga.
Så jävla drygt.
Kunde dom inte bara ringa mig åxå?
Blir så jäääääääla less!
Hur fan ska jag orka?
När jag varken har viljan eller kraften.
Vem försöker jag lura?

Om jag får börja där så börjar jag skolan imorgon.
Vilket jag verkligen inte vill :S men måste?
Om jag börjar hur ska jag då klara mig?

Och som en liten bonus på det här så fick jag nyss ett ytterligare brev från Försäkringskassan, har nog fått uppe mot 20 brev därifrån den senaste tiden. 
För ett tag sen fick en räkning på 1273 som jag skulle batala tillbaka för jag fått studiebidrag men inte varit i skolan tillräckligt mkt för att få det, så jag betalade tillbaka det och trodde att det var klart med dom.
Men så nu på det jag fick idag står det att jag ska betala tillbaka 2546 kr.
Blir så jävla less! Usch var irriterad jag är.
Vadfan betalar dom ut pengar som jag inte har rätt till för?

Less var ordet.


_______________________

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0