Uttråkad till 1000.

Ujuj jag har nog aldrig haft så här tråkigt någon gång.
Har varit inne hela långa dagen, vilket inte är okej.
Fast det har ju iofs regnat hela dagen så jag har inte haft någon större lust och ta mig ut.

Vaknade runt 10? Sen dess har jag rensat bland ALLA mina kläder, flyttat mina kläder till klädkammren ist så får mamma ta garderoben jag hade mina kläder i. Blir bättre så, allt låg huller om buller i den lilla garderoben såg knappt vad jag ägde, men nu blev det super =) och så blev det en påse med skit kläder som ska kastas?
Vad har jag mer gjort? Jo bytt sängkläder och suttit här, lät super skoj va?

Fast det var väl behövligt, men aldrig igen ska jag sitta hemma en hel dag och ha såhär tråkigt.
Haha, faktikst första dagen på hela sommarlovet som jag fick trisst, så jag ska väl inte klaga egentligen.

Ne nu ska jag lägga mig i badet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0