Vilket väder!

TUSAN VAD DET REGNAR! Som tur är gör det mig absolut ingenting :D tvärtom, det är bra att det regnar så får jag inte ångest för att jag sitter inne en fredagkväll ;D och så är det ju mys när man hör regnet smattra utanför : )


Måste bara säga att oj så fel jag hade om mitt tänk om skolan!
Det var och är absolut tvärtom! Jag som inte ens vela vakna igår morse...
Skolan gick utmärkt! =) och det som jag verkligen ville hände...  gud stog på min sida :)
Jag blev så glad när min lille vän Sandra kom fram och kramade om mig och sa att hon inte längre var en suris på mig.
Hela jag log =) tänk att en vän betyder så fruktansvärt..  har lärt mig att man verkligen ska vara rädd om dom.
Efter det kändes allt bra :)
Vi började med spanska, sen hade vi samhällskunskap och engelska. Tillomed det gick bra! då är det riktigt bra! ;D

Idag cyklade jag till skolan! =) hur bra är inte det? Det skulle jag ha gjort för länge sen...
Vi hade iaf svenska som första lektion, uha det är inte min starkaste sida :/
sen lunch och sist hade vi samhällskunskap :) det är intressant!

Jag kan bara säga att jag är hel nöjd med mitt beslut om skolan.
Jag ska verkligen lägga ner all min energi på skolan nu, för jag ska klara det!  
Sps2 är verkligen en super klass! : )

____________


Iaf så efter skolan kom Oscar och hämtade mig så åkte vi ner till min fars arbete en sväng..
sen åkte jag och Oscar till Media Markt och kikade (:   Fann inte datorn där som jag vill ha ;o så vi gick in på expert där jag vet att den finns och då hade dom sänkt priset på den med 500 kr, tackaaar! (:
Den blir min imorgon om jag har tur.
Btw så sitter jag vid precis en sån dator nu som jag ska köpa. Fast det här är Oscars, han är en pärla som lånar ut sin till mig =) Jag lämnade somsagt tillbaka skoldatotorn..  idag ist för igår.

Aja efter Media Markt så åkte vi hem till Orre, kikade tv och åt mat med hans söta mor och far (:
Vid nio åkte vi och släppte av hans madre på sjukhuset, hon skulle jobba natt..  och så åkte vi till mig.
Nu sitter jag här själv och Oscar har åkt ner på stan till Cava och Insparken och fotar...


Jag tänkte faktiskt hoppa ner i sängen nu..  tänkte egentligen vara vaken till 02 då Orre tänkte hämta mig så tänkte vi ta en vända på stan och kika, som vi brukar göra såhär på helgerna..  men ikv avstår jag med tanke på vädret och min trötthet ;D ska ju ut och kika imorgon :)
Hoppas på fint väder imorgon! eftersom det är crusing..  och så öppnar Harrys´s imorgon.. + att det är insparken... + löningshelg, kan tänka mig att det är en hel del folk ute imorgon (;

ujuj vad jag bubblar på..  nu ska jag krypa ner i sängen :)
Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0