Jag lever!

Oh herrejävlar, det var nästan 3 veckor sen jag skrev sist ;o
Jag är nog den sämsta bloggaren jag vet.. haha.
Men det ska bli ändring på det, jag lovar.
Men har inte haft tid eller lust heller för den delen att skriva nu på lovet.. 
Fast att jag egentligen borde ha delat med mig om det jag gjort ;p aja.



Nu är iaf Monk, Emma, Oscar och Emelie på väg hit :)
Monk och Emelie ska duscha här när dom kommer...
sen ska vi vin;a ;)
Kan bli trevligt!

Men nu känner jag att jag är suuuuuper trött!  skit drygt :S
Jag som skulle vara utvilad för ikv..  men äh det löser sig nog när pinglorna och vinet är här ;P
och musiken är igång..
sen ska vi till Sofie på party och sen med Lilly på fest ;)
sen får vi se hur det slutar..  antagligen efterparty här, eftersom att jag är ensam hemma ;)))

Ha en trevlig lördag kväll! : )




En glad Lilly på fest hos Jenny för någon helg sen!  (; <3

_________________________________________________________________

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0